wtorek, 13 listopada 2012

Siemka ;* Jak minął dzień?
My dziś mieliśmy lekcje w głównym holu, ponieważ trzecie gimnazjum miały testy próbne. ;] W związku z tym mieliśmy trochę inny plan lekcji. Na nieszczęście mieliśmy dwie matematyki ;/ . Jedna matematyka była z panią która nas strasznie nie lubi. Pamiętam, że kiedy mój kolega na holu się pytał czy chce mieć z nami pani jeszcze zastępstwo, pani powiedziała, że ma nadzieję, że już nigdy więcej nie będzie miała, bo nie przypadliśmy jej do gustu ;P

Teraz się uczyłam z biologi mamy jutro kartkówkę z rozmnażania mam nadzieję, że nie będzie ona trudna. ;D
Jeszcze ma być kartkówka z techniki, ale z tego przedmiotu tylko sobie poczytałam bo nie mam już sił na naukę. Liczby z niemca na szczęście weszły mi szybko do głowy. ;)
Mieliśmy mieć jutro muzykę i byśmy musieli jeszcze zdawać Bogurodzicę, ale na szczęście jest mniej nauki bo pani idzie pilnować trzecie klasy na testach próbnych. ^^

No to jeszcze idę powtarzać.

Paulina ;) !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz