czwartek, 15 listopada 2012

 Hej :) Co tam dziś ciekawego porabialiście? ;> Ja dziś się niestety nudzę, nie ma nic ciekawego do zrobienia.  Dziś byłam trochę nie wyspana i na lekcjach tych jak dla mnie nudniejszych chciało mi się spać. ;]
Dziś zdawaliśmy na muzyce "Bogurodzice". Niestety zapomniałam jednego wersu, ale i tak dostałam 5- i 5 za ćwiczenia. ;) Teraz to już na pewno podniosłam sobię ocenę na półrocze, ponieważ wychodziło mi 2 ;/ .
 Na geografii jeszcze pani wylosowała mój numer i musiałam napisać taką kartkówkę z zadania domowego na ocenę no, ale na szczęście miałam zrobione zadanie domowe i powinno być dobrze.  Mam nadzieję, że dostane 4, lub 5- bo mam z tego przedmiotu trochę słabe oceny. ;/
 Mam nadzieję, że w kolejnym półroczu podniosę sobię większość ocen na 4. A na razie 3 mogą być.

 Wracając do wczorajszego dnia moi dwaj koledzy z klasy bili się tak dla zabawy  z tego co było widać. Jeden z nich uderzył drugiego w nos i leciała mu krew z nosa. Na końcu obydwoje poszli do dyrektora.
To raczej na tyle ;>.




Paulina ;P !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz