sobota, 24 listopada 2012

Siemka co tam u was nowego słychać? ;D
Ja wczoraj po szkole jechałam na szkolna wycieczkę do kina na "Zmierzch przed świtem część 2". Film był bardzo fajny i polecam wam go też obejrzeć. ;) Był taki moment zaskoczenia a gdy się okazało, że to tylko Alice przewiduje przyszłość był szum na sali ;P  ;D Ale nic więcej nie mówię sami obejżyjcie ;).

Dziś grałam już trochę w simsy i teraz robię wos, bo dawno nie robiłam prasówki mam zaległości z 3 dni, ale szybko ją nadrobię ;).
Zaraz muszę iść i pozamiatać podwórko, oraz umyć taras.
Jutro możliwe, że pojadę na zakupy do galerii, bo teraz są znowu duże promocje  ;)
Paulina ;)

1 komentarz:

  1. Post jest bardzo fajny. Muszę potwierdzić, film Zmierzch przed świtem część 2 jest na prawdę świetny. Także byłam na nim niedawno w kinie i jest to jeden z najlepszych filmów jakie obejrzałam:) Rzeczywiście ta akcja z Alice była zaskakująca :D
    Czekam na następny post:D
    Zapraszam do mnie: http://katiekatiekatherine.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń