środa, 21 listopada 2012

Cześć co tam u was? ;) Dziś wróciłam ze szkoły z kiepskimi ocenami 2- z biologi i 2 z matmy. ;/ Nie lubię tych obydwóch przedmiotów ;/ Z biologi są zawsze ciężkie pytania jakby z innej planety :D
Teraz siedzę i wkówam kolejny temat o glonach bo jutrzejszą kartkówkę musze napisać na 4 co najmniej, ponieważ mam szanse na to że będę miała 2 na półrocze. Szczerze jeszcze nigdy nie miałam tak słabej oceny ani na koniec roku ani na półrocze. Ale cóż czasami się zdarza tym bardziej, że to gimnazjum a nie podstawówka ^^.
Jeszcze mieliśmy losowanie świąteczne kto komu będzie robił z tej okazji prezent. Ale byłam strasznie zła bo większość klasy miała problem z wylosowaną osobą. Skoro jestem z moim przyjacielem w samorządzie klasowym musimy najwięcej się nadenerwować na to wychodzi. Co chwilę musieliśmy pisać na nowo na kartce imiona, ale nic nie poradze na to, że po wylosowaniu musieli jak zwykle wszystko wyrzucić a my zrobić po raz drugi na nowo. ;/ No ale zawsze mamy z tym problemy ;) Więc pora, żebym ja się w końcu przyzwyczaiła do tych idiotów. ;D 
Simy jeszcze nie przyszły a szkoda bo bym chciała sobie już zagrać, ale cóż nic nie zrobię muszę czekać ;D
A tak wogóle kto z was gra?
Paulina ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz