czwartek, 8 listopada 2012

Siemka :* Co tam u was nowego słychać? Ja wróciłam godzinkę temu ze szkoły. ;) Miałam dziś dwa sprawdziany z fizyki i muzyki.;/ Ale mam nadzieję, że będę miała po czwórce, ponieważ mam z tych przedmiotów słabe oceny. ;/
Słyszeliście nową piosenkę Mateusza Mijała "Coś na później" ? Mi się ona spodobała, ale jak wiadomo każdy ma inny gust ;]
Jutro dzień będzie luźny mamy się do szkoły ubrać na biało czerwono, ale może być tylko niewielki dodatek w tych kolorach.
Na całe szczęście na pierwszej lekcji (na matematyce) zabiera nas wychowawczyni i będziemy dekorować klasę. Co prawda mieliśmy pisać poprawę z kartkówki z liczb dodatnich i ujemnych, ale nie chce mi się na jutro uczyć na poprawę. ^^
Po pierwszej lekcji jedziemy do teatru na spektakl pt. "Zemsta". Ja szczególnie nie przepadam za teatrami. A wy? Teraz aktualnie słucham muzyki i pisze międzyczasie na gg. :D Wy co tam porabiacie oprócz tego, że czytacie tego blooga? ;D

Pozdrawiam Paulina ;] !

1 komentarz:

  1. Hej ! :) fajny blog ja też prowadzę bloga o życiu i serdecznie zapraszam do dodawania do obserwowanych, komentowania, czytania nie tylko o moim życíu ale także moją książke oraz oglądania moich rysunków. :) Pozdrawiam i zapraszam : http://natonator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń