wtorek, 22 stycznia 2013

Simka tu już wtorek! :D Mam nadzieję, że czas do poniedziałku będzie leciał bardzo wolno. Chociaż i tak wiadomo, że zleci szybko i będzie trzeba wrócić do tej naszej szkoły ^^. Mam nadzieję, że szybko minie to pół roku i będą w końcu wymarzone wakacje letnie ;), Ale na razie to mogę sobie tylko pomarzyć :D.
Muszę zrobić na wtorek obrazek na kartce A3 dowolną techniką pt."Zmieniamy nasze miasta i miasteczka", czy coś takiego :D Nie mam na razie za bardzo na to pomysłu mam nadzieję, że coś szybko wpadnie mi do głowy ;p.

Znalazłam taki obrazek szkicowany węglem. Słodkie to :
Znaleźć takiego faceta to na prawdę wielki skarb :]

3 komentarze:

  1. mi też marzą się ferie.

    ten rysunek jest cudowny.!

    +zapraszam do obserwowania odwdzięczę się tym samym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie ci idzie :) Ferie miliony dzieci na to czeka :D Jak tam wpadł ci już jakiś pomysł na ten obrazek ? A ten rysunek cudny , Są i tacy faceci :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne ; o
    Nie wiem jak można mieć taki talent... ;)

    OdpowiedzUsuń