poniedziałek, 4 lutego 2013

Hej wam. ;) Kto ma jeszcze ferie? Mi się już dawno skończyły niestety ;/, ale teraz czas powrócić do nauki. ;D Dawno nie pisałam, ale będę musiała się poprawić ;P. Dziś mam trochę dużo nauki, ale jak widać znalazłam czas na kolejnego posta. ;] Jutro na nieszczęście sprawdzian z angielskiego no i musimy nauczyć się czytać tekstu na niemca. Kiepsko mi idzie ten niemiecki. ;/ Trudne są tam słowa z którymi nie można dać sobie rady. Nawet chyba tłumacz google mi tu nie pomoże :0.
Lekcje zrobiłam co jeszcze mi tu zostało to nieszczęsne wypracowanie z polskiego ^^. Tytuł: "Czy w każdym z nas drzemie dobro?", ma być ono na 3 kartki ;p No trochę się na pisze. Ostatnim razem takie długie wypracowanie pisałam w podstawówce z Robinsona Cruzoe.
Dziś na hali sportowej odbywały się zawody w siatkę. Byliśmy z klasą na dwóch lekcjach pooglądać, ale na pierwszej z nich poszłam z koleżankami do biblioteki i wyrobiłyśmy sobie z Weroniką kartę czytelnika :). Wypożyczyłam już dziś książkę pt. : "Droga do przebaczenia" autora : John Burnham Schwartz. Aktualnie jestem na 41 stronie. Trochę tego napisałam, ale mam nadzieję, że będzie się wam chciało to przeczytać ^^ A teraz idę pisać to wypracowanie ;P

   Paulina :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz