wtorek, 1 stycznia 2013

Siemka :* Mi sylwester minął wspaniale a wam :D ?
Wery mama zrobiła nam muffinki z nutellą. Oczywiście były pyszne. :D Później włączyłyśmy muzę :)
Oczywiście przed północą picollo, po północy trochę też jeszcze wypiliśmy :P Spać poszliśmy około 01:30. ;]  O północy nie mogło zabraknąć fajerwerków ;] Wery tata kupił ich dużo ^^.!
Dziś wstaliśmy około 10:00. Zjedliśmy śniadanie, ubraliśmy się i weszliśmy zobaczyć co się działo na facebooku. O godz. 12:00 wróciłam od Wery do domu :D.
Teraz tylko się nudzę: pisząc na gg. ;]
Jutro znów do szkoły, już przez ten długi weekend nic mi się nie chce, nawet zabrać za naukę. ;/ Ale niestety kiedyś będzie trzeba. Jutro długo oczekiwana poprawa z matmy. Mam nadzieję, że uda mi się to poprawić mniej więcej na 3. Niestety nie jestem zbyt dobra z matmy, ale bywają gorsi uczniowie ;D.

Słodkie *>*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz