sobota, 12 stycznia 2013

Siemka co tam u was jak mija pierwszy dzień ferii. Może niektórzy z was jeszcze śpią a niektórzy już szaleją. :D  Ja właściwie wstałam około 9:00.;) Byłam już odśnieżyć, spadł na szczęście w pierwszy dzień ferii śnieg. Jak odśnieżyłam pozjeżdżałam z moją siostrą na worku :D A później przyjdzie do mnie Weronika i z pewnością pójdziemy na spacer a potem jak się ściemni obejrzymy jakiś film. ;]

Wczoraj była u mnie Julia i zaraz po szkole, jak zjedliśmy obiad poszłyśmy na małą sesję zdjęciową. ;) Wczoraj było słońce a zdjęcia wyszły bardzo fajne :D
Później obejrzałyśmy film pt."  Blue Lagoon: The Awakening "(2012) na zalukaj.pl :D Film był bardzo fajny ;] Opowiadał o dwóch nastolatkach, którzy mieszkali przez 3 miesiące na wyspie, ponieważ podczas pobytu na łodzi Emma wypadła za burtę a jej kolega chciał ją uratować. :D Jeżeli jesteście ciekawi sami zobaczcie :D .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz