wtorek, 8 stycznia 2013

Hej co tam nowego słychać : - D Ja aktualnie słucham muzyki i piszę wam kolejnego posta. ;)
Jutro mamy skrócone lekcje o jedną godzinę, ponieważ będzie rada. A w czwartek wywiadówka. Nie mam na szczęście złych ocen, ale mam nadzieję, że na koniec będą one lepsze. Na razie mam dosyć dużo 3+ na półrocze, ale na koniec chce wyciągnąć na 4. Można powiedzieć, że takie nowe postanowienie, mam nadzieję że się uda mi dojść do średniej 4.0 lub wyższej bo jak na razie mam tylko 3.6.
A wy jakie średnie. :D Piszcie w komentarzach :D Zobaczymy kto tu jest największym kujonem ^^


1 komentarz:

  1. ja już szkołę skończyłem lecz uważam że 3+ to niezła ocena choć możesz ją poprawić jeśli czujesz się na siłach. widzę że opisujesz życie szkolne, zajrzyj na mego bloga, ja również opisuje swoje życie, być może podzielisz się swoimi poglądami co do niego( bloga,życia ), zapraszam.

    OdpowiedzUsuń