piątek, 19 października 2012

Dobry wieczór wam ;D ! Jak tam minął wam dzień ;] ? Ja spędziłam go świetnie ;) Nie pamiętam, kiedy tak dobrze się ostatnio bawiłam. Najpierw wróciłam ze szkoły, a potem pojechałam na małe zakupy. Tak o 16:30 wyjechałam do Kościoła, ale jeszcze chwile przed połaziłam z moją przyjaciółką Weroniką. ;*
Po kościele już było super połaziłyśmy trochę z chłopakami (koledzy) ;D.
Na pewno będzie trzeba powtórzyć taki wieczór ;]!!
Jutro mam w planach jechać do kina. A tak to nie wiem mam nadzieję, że spotkam się z Weroniką i pójdziemy na jakąś fajną sesyjkę, jesienną ;D.
Ale relacje z jutra zdam wam w jutrzejszym poście mam nadzieję, że będzie o czym mówić. ;)
No i tak na wieczór małe pytanko: Oglądacie "Rodzinke.pl", bo ja uwielbiam :D ! Najbardziej lubię Kacperka a wy?

Pozdrawiam Paulina ;*!

1 komentarz: