poniedziałek, 16 września 2013

School Tag

Hej. Niedawno Gabriela z bloga http://my-life-is-pastel.blogspot.com/ robiła school tag. Otagowała wszystkich więc postanowiłam też dodać taki post.

1. O której wstajesz do szkoły ?

Różnie to bywa. Ostatnio wstaję ok. 6:45.

2. Ulubiony nauczyciel ? 

W sumie nie mam. Zawsze jak daję tytuł "ulubiony" komuś lub czemuś ,to potem się to zmienia. Więc nie chcę tak wyróżniać jednej osoby.

3. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza ? 

Hmm ,ciężko powiedzieć. Z kilku przedmiotów jestem na równi dobra.

4.Czy masz w szkole ,klasie grupę bliskich Ci osób czy zadajesz się z każdym ?

Mam grupkę. Aczkolwiek nie koleguję sie z innymi ponieważ zbytnio nie mam okazji poznać ich. Sama nie lubię nawiązywać znajomości.

5. Plecak ,torebka czy tornister ?

Zdecydowanie plecak. W ogóle nie mam torby w którą zmieściłyby mi się ksiązki. Torba jest dla mnie niewygodna ,chyba ,że byloby to parę podręczników tylko.

6. Czy malujesz się do szkoły ?

Nie.

7. Do szkoły nosisz spodnie spódnice czy sukienki ?
 Spodnie.

8. Czy nosisz dodatki do szkoły ?

Nie.
9. Czy w zeszłym roku miałaś czerwony pasek na świadectwie ?

Nie.

10. Czy jesz w szkole drugie śniadanie ?

Staram się jeść ,chociaż czasami zdarza mi się zapomnieć wziąć z domu.

11. Przedmiot z którego jesteś słaba ?

Matematyka. Niby umiem przed sprawdzianem ,ale na nim pustka w głowie eh..

12. Do szkoły chodzisz pieszo czy jeździsz samochodem ?

Pieszo.
13. Zmieniasz buty w szkole ?
Nie. u nas nie ma takiego obowiązku.;

14. Czy lubisz ćwiczyć na wf w szkole ?

Tak !! Do niedawna nienawidziłam ,a teraz odkąd nasza klasa ma sama wf ,to pokochalm grę w siatkówkę.

15. Czy w wakacje tęsknisz za szkołą ?

Raczej nie ;)


Taguję Was wszystkich:)

28 komentarzy:

  1. Świetny szkolny tag ;)

    Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój blog przypadł mi do gustu... więc może obserwacja za obserwację?:)

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja miałam siatkę w szkole codziennie, bo taki profil mialam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana bardzo dziękuję za mily komentarz :)
    Masz bardzo fajny blog :)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bardzo lubię siatkę xD

    Pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham siatkówkę :D
    Też wstaję około 6.45 ; 33

    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy blog! Będę to wpadać. Zapraszam do siebie :)

    Skomentujesz? To ważne :( -->> http://c0nfident.blogspot.com/2014/03/monday.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam siatkówkę : ) super wpis !
    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi się tu podoba, na pewno będę zaglądać częściej :) Byłoby mi bardzo miło gdybyś zaglądnęła do mnie na blog i zostawiła ślad po sobie :)Co powiesz na wspólną obserwację? Jeżeli się zgadzasz daj znać w komentarzu u mnie na blogu, abym mogła się odwdzięczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny wpis <3 też wolę spodnie niż spódniczkę ;)

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. extra wpis :D

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w sumie nigdy nie lubiłam wf i jakoś się nie zmienia :P.Ogółem mam trochę inaczej ,raczej noszę spódniczki i od czasu do czasu się maluję :).No i jestem dość otwartą osobą :D
    ✿http://www.dont-benormal.blogspot.com/✿

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny blog, miło się czyta ;)) życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :) ja lubię W-F

    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/06/summer.html nowa notka! :) każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane ;) prosiłabym również o klikanie w baner po prawej lub w linki do poprzedniego posta to dla mnie ważne ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy tag choć moje szkole lata to już odległa przeszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie lubiłam WF bardzo ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne odpowiedzi :) Ja nienawidzę wfu eh
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja wstaje o 6.:P
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wf to był mój ulubiony przedmiot ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkolne życie, fajne życie, codziennie nowe przeżycie.

    OdpowiedzUsuń
  20. http://asiunia000.blogspot.com/?m=1 Zapraszam do czytania mojego bloga :) Dopiero co zaczęłam pisać.

    OdpowiedzUsuń
  21. Też kocham siatkówkę! To moim zdaniem najlepszy sport na wf :).
    Zapraszam do obserwowania bloga (na samym dole): http://emiemaila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi się twój blog
    Fajnie wyszedł ci ten tag xD
    Zapraszam do mnie ;)
    http://nieoszacowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Tylko nie szkoła w wakacje !:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystko da się przejść. Kwestia nastawienia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Naprawdę fajny blog! Nikt nie lubi matmy :p

    OdpowiedzUsuń